Skip to content

Obeskrivlig

11 september, 2013

Temat hos Onsdagstema är denna gång OBESKRIVLIG.

Jag kan tänka mig att en hel harang obeskrivliga tankar går genom huvudet på mitt barnbarn när jag prompt vill öva mig på ögonfotografering.

öga

Mer obeskrivliga bidrag finner ni hos

8 kommentarer leave one →
  1. 11 september, 2013 13:32

    Ja, så är det med all säkerhet! Jag har aldrig fotograferat ett öga på detta sätt men nu blev jag lite inspirerad! Får nog försöka! :O)

    • 11 september, 2013 13:44

      Han var snäll som ställde upp ändå! Gör det! Kul att kunna!

  2. 11 september, 2013 13:46

    Så vackert öga du har fotat! Det var många många år sedan jag fotade mina egna ögon och sen har jag helt glömt bort hur vackert det kan bli. Tack för inspirationen!

  3. 11 september, 2013 13:50

    Han har de mest underbart lysande knallblå ögon jag skådat! Dina barnbarn kanske också något motvilligt men ändå snällt poserar!

  4. 11 september, 2013 16:41

    Vakkert!🙂

  5. 11 september, 2013 18:26

    fin bild på ett vackert öga.

  6. 11 september, 2013 19:41

    Det var ett fint och blått öga. Ditt barnbarn har verkligen vackra ögon.

  7. 11 september, 2013 23:21

    vilket vackert öga, vilken härlig färg!

Kommentera

