Skip to content

Fototriss/imsy

8 september, 2013

Tema hos FotoTriss denna gång är SMULTRONSTÄLLE.

smultronställe

Lycka är att finna ett ställe fullt av de ljuva bären, trä upp dem på strå och avnjuta dem ett och ett.

Andra slags smultronställen finns ju också. För mig som älskar hav och sten är Ölands nordligaste udde något helt utöver det vanliga. Besökare har staplat sten på sten till exotiska pagodliknande formationer. Som extra smultron finns mängder av fossiler i stenarna.

Ölands nordligaste udde

De bästa smultronställena av alla är där jag träffar mina nära och kära. Som här i Tyresö C med barnbarnen Ellinor och Izabelle.

smultronställe

5-årsjubileum för FotoTriss är det denna gång, minsann! Det firas med tävling och priser från Vingresor. Utbudet av resor är stort. Det som lockar mig mest är faktiskt London eftersom jag aldrig varit där.

Kika in hos FotoTriss och se vilka smultronställen andra har!

fototrissbanner_love_green

7 kommentarer leave one →
  1. 8 september, 2013 22:46

    Vilka vackra bilder från dina smultronställen!

  2. 9 september, 2013 08:33

    Fina smultronställen Imsy.

    • 9 september, 2013 08:43

      Jag har så många ”smultronställen” att detta tema var det knepigaste på länge att få ihop.

  3. 10 september, 2013 19:45

    Hittar man så många smultron måste man ju bara ha ett bra smultronställe.

  4. 12 september, 2013 15:45

    Fina bilder =)

  5. 13 september, 2013 12:00

    En fin tolkning. Mittenbilden blir min favorit!

    Ska bli riktigt svårt att välja ut finalister men också väldigt roligt. Vi håller tummarna =) Lycka till!

Kommentera

