Skip to content

Ordlös lördag/imsy

7 september, 2013

Brudfotografering

Ordlös Lördag

 

11 kommentarer leave one →
  1. 7 september, 2013 13:25

    Är det någon du känner som fotograferar bruden eller är det bara någon du råkade stöta på? En härlig dokumentär bild! :O)

    • 7 september, 2013 15:05

      Jag satt på ett konditoris uteplats vid ån när jag fick syn på aktiviteten. Människorna är för mig helt okända. Jag viftade frågande med kameran mot brudgummen och han nickade ett godkännande för mig att plåta.

  2. 7 september, 2013 18:51

    Bröllop är välfotade tillställningar, klart att du oxå fick vara med och fota!

    • 9 september, 2013 08:58

      Brudparen brukar bli glada över uppmärksamheten på deras stora dag!

  3. 7 september, 2013 22:04

    Det var vacker miljö för ett bröllopsfoto och intressant att se hur fotografen gör.

    • 9 september, 2013 08:59

      Hon vinklade kameran på olika sätt som jag själv inte skulle ha en tanke på!

  4. 7 september, 2013 22:04

    Va’ fint!

  5. 8 september, 2013 11:03

    Det gäller att vara alert när tillfälle ges!!
    Fin bild o härlig miljö!

  6. 8 september, 2013 14:39

    Ordlös kommentar!
    🙂

    Kram!
    /Skvitt

  7. skriveriet2 permalink
    8 september, 2013 21:22

    Fin aktivitet i fin miljö du fångat. Jag hade nog inte vågat hålla mig framme med kameran där. Jag undviker över huvud taget bilder på människor i mina bloggar. Enstaka undantag förekommer förstås.

Kommentera

