Skip to content

Skywatch Friday/imsy

23 augusti, 2013

Sky

skywatch friday

9 kommentarer leave one →
  1. 23 augusti, 2013 09:44

    Igår var jag ute och på jakt efter ett foto av himlen för att sedan kunna använda det som skrivbordsbild på min dator. Just en sån här ljus kalasfin bild sökte jag. Jag fick den inte men såg en del moln av den här typen under den sena eftermiddan österut. Jag ska försöka med något annat idag.

    • 23 augusti, 2013 09:47

      Hoppas du får en himla tur med din jakt på himla bilder!

  2. 23 augusti, 2013 10:09

    Flott bilde, himmelen ser nesten ut som bomull 🙂

  3. 23 augusti, 2013 12:45

    Ja, det stämmer, igår såg jag såna där moln! Och du fotade dem, snyggt!

    • 24 augusti, 2013 08:07

      Jag är väldigt förtjust i moln – fotograferar stup i ett och hela tiden. Sådana här har jag inte alltför många bilder av. Än…

  4. skriveriet2 permalink
    23 augusti, 2013 15:28

    Läckert med småmoln i mängd. Det var sådana moln hos oss också idag men inte över hela himlen.

    • 24 augusti, 2013 08:09

      Först var det helmolnigt. Sedan luckrades molnen upp och blev så här. De fyllde hela himlen. Därefter upplöstes dessa och bildade skira monskärmar tills solen lyckades bekämpa nattmolnen helt.

  5. 25 augusti, 2013 00:41

    absolutely gorgeous!

Kommentera

