Skip to content

Onsdagstema/imsy

31 juli, 2013

VÄTSKEERSÄTTNING är temat denna gång hos Onsdagstema. Naturen fick sig en dos vätska igår kväll, mina fönster likaså. Välkommet efter den långa torkan!

regn

6 kommentarer leave one →
  1. 31 juli, 2013 08:55

    Ja igår var det väldigt mycket fuktig fukt ute!🙂

    Snyggt foto av de klara dropparna!

    • 31 juli, 2013 09:05

      Vi fick inte så mycket av den varan men det kommer förhoppningsvis lite till.

      Jag har kommit så pass långt med min kamera att jag börjat försöka lära mig några inställningar. Mörkerbilder är en måsteträning inför dagsljusets kommande fördunklign!

  2. 31 juli, 2013 11:01

    Kommer att tänka på ett klänningstyg, tänk vad vackert ditt motiv skulle bli som det!

  3. 31 juli, 2013 12:16

    Snyggt!🙂 Mångas om längtar efter regn nu!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  4. 31 juli, 2013 19:46

    Läcker bild, droppar är inte de lättaste att fånga!

  5. 1 augusti, 2013 11:05

    Snygg bild! Och regn måste vi ha då och då…

Kommentera

