Skip to content

M som i….

22 juli, 2013

Sommartemat i Fototriss är  ”M som i…” . Dags för en triss om M som i misslyckat!

Misslyckat

Svalan satt så stilig på ledningen. Precis när jag tog bilden gav den sig iväg. Typiskt misslyckad bild!

Misslyckat

Skogsgräsfjärilen som jag sällan ser gjorde precis likadant, fast den fladdrade iväg från grässtråt. Typiskt misslyckad bild det med!

Jag har nyligen inköpt mellanringar till kameran för att kunna fotografera extremmacron. Ute blåste det alldeles förskräckligt så jag gick på jakt inomhus efter något smått att öva mig på. Lycklig över en stillsam fluga ägnade jag mig åt projektet. Bilderna såg väldigt bra ut.

Men…

Misslyckat

Det visade sig vid närmare granskning att fotografen var lika huvudlös som flugan!

Så typiskt misslyckat av mig!

fototrissbanner_love_green

5 kommentarer leave one →
  1. 22 juli, 2013 22:54

    För att lyckas måste man kanske misslyckas några gånger först. En bra triss blev det ju i alla fall.

  2. 23 juli, 2013 09:05

    Svalan tycker jag trots allt är mycket lyckad! Det fotot går nog inte att att upprepa och få så skarpt men övriga går i da capo för jämnan hos oss alla. 😀

  3. 24 juli, 2013 20:05

    Väldigt roligt foto på svalan!

  4. 31 juli, 2013 09:23

    Hihi så rolig triss!! 😀 Helt klart den bästa!!

  5. 4 augusti, 2013 18:44

    Absolut utmärkta bilder på M, Sådana tar jag också ibland.

Kommentera

