Skip to content

I nöden prövas vännen

28 juni, 2013

Sedan min dotter dog har det visat sig vilka som är mina vänner och vilka som endast är ute för att snylta på mitt hjälpsamma och trevliga jag.

Åtminstone något positivt i eländet!

 

8 kommentarer leave one →
  1. 28 juni, 2013 16:28

    Så sant så sant, de vännerna är inga vänner de kan man lätt vara utan .

  2. 28 juni, 2013 16:42

    Fast egentligen väldigt, väldigt smärtsamt.

    • 28 juni, 2013 17:05

      Njaäe, inte i mitt fall så mycket. De jag tänker på har mest varit utsugare och jag har varit för snäll. Så nu tänker jag ägna mig enbart åt de vänner som ger balans i tillvaron.

  3. 28 juni, 2013 18:19

    Bra i så fall. Fast jag kan bli väldigt ledsen ändå när man inser att den man trodde var ens vän inte var det. För jag såg ju på personen på ett helt annat sätt och då är det smärtsamt att få veta att ”den personen kanske aldrig fanns”.

    • 28 juni, 2013 18:22

      Jo, sådana har jag råkat ut för också i min dag. Det är klart att det svider!

  4. skriveriet2 permalink
    28 juni, 2013 20:00

    Så sant!

Kommentera

