Skip to content

Bilden talar/imsy

3 juni, 2013

imsy

bilden talar

6 kommentarer leave one →
  1. 3 juni, 2013 10:20

    Jag tror jag hissnar bara av att se bilden.

  2. 3 juni, 2013 14:01

    Vilkwen läcker bild !! Är de en del av Globen jag tittar på ?

  3. 3 juni, 2013 19:44

    Den har jag sett på nära håll…skulle aldrig någonsin få för mig att åka med upp.

    • 3 juni, 2013 20:20

      Jag trodde det skulle bli en skräckis (som att åka uppför Fritt fall på Grönan) men det blev det inte alls! Känslan var precis som att flyga luftballong – det är inte gondolen som går uppåt utan marken som försvinner nedåt. Hur stabilt och tryggt och häftigt som helst! Som på räls!

Kommentera

