Skip to content

Hjärtan på rad

28 maj, 2013

Lamprocapnos spectabilis

Löjtnantshjärta (Lamprocapnos spectabilis)

Our World

5 kommentarer leave one →
  1. 28 maj, 2013 07:47

    Så ljuvligt. Snygg komposition!

  2. 28 maj, 2013 08:28

    Love-ly shot!

  3. 28 maj, 2013 08:46

    Underbart hjärtligt!

  4. 28 maj, 2013 09:15

    Ett vackert foto som verkligen väcker barndomsminnen!

    Jag var kanske fem år och satt under grenarna på min farmors blommande löjtnantshjärta. Jag ämnade skoja med henne då hon kom förbi och hojtade plötsligt till. Hon blev så rädd att hon nästan kolade av och det hade jag väldigt roligt åt. Skämtet slutade dock illa. Jag slets hastigt fram ur busken och fick storstryk av rottingen.

  5. 28 maj, 2013 12:28

    Beautiful!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

Kommentera

