Skip to content

Idag gillar jag…

4 april, 2013

… vårens ankomst. Det jag sett är allehanda blommor, sädesärlor, gäss och svanar i allt större mängd, utomhusflugor och så denna fjäril.

Nässelfjäril

NF Winged

9 kommentarer leave one →
  1. 4 april, 2013 09:52

    OH vad mysigt, då är i alla fall våren hos dig på riktigt.
    Ha en fin dag
    Kram meta

  2. 4 april, 2013 10:49

    Längtar fortfarande – och lär så få göra ett tag till.
    Men den som väntar på något gott….
    Härligt foto!

  3. 4 april, 2013 14:03

    Då ä r det vår. Din nässelfjäril fångade du väldigt vackert med effektfull skugga!

  4. 4 april, 2013 18:21

    Härligt! Vi får nog också vänta på våren ännu en tid.

  5. 4 april, 2013 18:52

    Å så flott! Sommerfugl allerede! Vakker! -Margit-

  6. 4 april, 2013 19:58

    Oj oj en nässelfjäril. Det var tidigt och den är inte luggsliten heller. Det brukar de vara om de övervintrat. Den här är i vilket fall som helst fin i skruden.
    http://karingafallan.blogspot.se/2013/04/glomda-gamla-ting.html

  7. 4 april, 2013 20:21

    Fint vàrtecken… Fast jag upptäckte idag att jag hade glömt mitt bankkort i métro, men tur hade jag verkade det som, det är hos banken enligt personalen…

  8. 5 april, 2013 09:21

    Herlig vårtegn, de er hagen og blomstenes egne smykker.

  9. 5 april, 2013 10:26

    Återvänder till din fina bild. Gillar skuggan extra mycket.

Kommentera

