Skip to content

Moderskeppets utmaning: Ett foto i timmen

18 mars, 2013

Moderskeppet kom med en rolig utmaning idag

http://www.moderskeppet.se/live/ett-foto-i-timmen/

Jag ska försöka komma ihåg att ta ett kort i timmen. Har satt på visning av datum och tid på bilderna så det går inte att fuska.

Någon mer som känner för detta?

 

 

8 kommentarer leave one →
  1. 18 mars, 2013 09:07

    Lite roligt, men det känns just nu också för besvärligt. Kollade hennes bilder och det blir mycket bilder på vad hon åt och så… och inte hade hon tagit ett foto i timmen, hon började halv sex. Fusk, haha! Ser fram emot din bildserie.

    • 18 mars, 2013 09:10

      Jag hoppas mitt liv ska bli mer intressant så jag slipper fotografera mat! Gröt till frukost och fisksoppa både till lunch och middag kan ju knappast intressera någon!

      • 18 mars, 2013 09:13

        En vacker grötbild kanske skulle platsa, men soppa x två – nja…

      • 18 mars, 2013 09:17

        Jag ska äta min gröt nu. Min min när jag plågar i mig den skulle ju förstås kunna bli en intressant bild. Men grötätningen platsar inte i mitt fototidsschema.

  2. 18 mars, 2013 09:23

    Vem tvingar dig att äta gröt?!

    • 18 mars, 2013 09:43

      Jag själv. När jag jobbade på natt på Sabbatsbergs sjukhus i forntiden ekade ropen från rummen ”Tarmen, syster, tarmen!!!”. Då bestämde jag mig för att börja äta gröt varje morgon, trots att det varit och är min ”äckligaste” maträtt hela livet, från den dag jag fyllde 40 för att förhoppningsvis inte eka ”Tarmen, syster, tarmen!!!” nätterna igenom på gamla dar. Jag har sedan min 40-årsdag hållit mig till planen med ytterst få undantag. När jag bestämt mig för något brukar jag vara skapligt ihärdig…

  3. 18 mars, 2013 10:43

    Nja någon måtta får det väl ändå vara!😉

    • 18 mars, 2013 14:40

      Hahaha, du skulle bara veta hur många foton jag tagit sedan kl 10 i förmiddags!

Kommentera

