Skip to content

Orkidé Obsession

12 mars, 2013

Mina orkidéer har inte behagat blomma ordentligt på några år. Blommorna har blivit små och bara några få. Nu har de tydligen vilat upp sig och blommar praktfullt igen!

Obsession

Detta är min första orkidé, Obsession är namnet, jag inhandlade den för några år sedan precis när den kommit ut på marknaden. Tycker den är lika vacker nu som då!

http://nfmemes.blogspot.se/2013/01/nf-blo-ma-31-frost.html

 

6 kommentarer leave one →
  1. 12 mars, 2013 11:35

    Den är vacker! Får mig att tänka på en gammaldags blus…

  2. 12 mars, 2013 11:36

    Orkidéer kan vara knepiga men trivs de lagom mycket så kommer det blommor också. Den är fin den där!

  3. 12 mars, 2013 20:08

    Orkideen er praktfull. Så fin med den skarpe rosa-lilla fargen. Jeg har det med å ikke få dem til å blomstre igjen, så har gitt opp…

  4. 12 mars, 2013 20:36

    den är verkligen vacker, Jag har ingen tur med de blommorna.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

  5. 13 mars, 2013 02:59

    WOW!! What a gorgeous orchid. The colors of this bloom are stunning. genie

  6. 14 mars, 2013 07:20

    Så vacker den är. Det var värt att vänta på.

Kommentera

