Skip to content

Vårtecken

7 mars, 2013

Igår såg jag dessa påskliljeknoppar som strax kommer att slå ut trots att snötäcket ännu ligger tjockt. Det gillar jag skarpt!

vårtecken

 

5 kommentarer leave one →
  1. 7 mars, 2013 10:23

    Vilken växtkraft!!! Ljuvlig syn….

  2. 7 mars, 2013 10:48

    Ja nu finns det hopp om vårens ankomst. Ha en fin dag i solen.
    http://karingafallan.blogspot.se/2013/03/i-like-83.html

  3. 7 mars, 2013 11:48

    Vet du Imsy, det förstår jag att du gör! Jag dyrkar mina tulpaner som strävar upp ur jorden på södergaveln trots att snön ligger i drivor. Men de har en bra bit till att slå ut.

  4. 7 mars, 2013 14:09

    Precis. Hittade också några igår på kolonin.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

  5. 11 mars, 2013 14:47

    När dessa små sötnosar dyker upp kan man återigen ha hopp om livet 🙂

    Kao

Kommentera

