Skip to content

Våren är kommen

28 februari, 2013

Kanske inte enligt meterologerna men helt klart enligt mig!

videkissar

8 kommentarer leave one →
  1. 28 februari, 2013 15:46

    Ja något är på gång! ÄNTLIGEN! 🙂

    • 28 februari, 2013 17:28

      ÄNTLIGEN instämmer jag verkligen i! Så trött på allt grått och trist som varit denna höst och vinter!

  2. 28 februari, 2013 16:49

    Stämmer bra det. Jag tog visst också bilder bakom knuten på dem där små ljuvliga kissarna idag. Din mellanbild är för härlig!

    • 28 februari, 2013 17:29

      Ah, så ni har också fått dem?! Så tevligt! Jag tyckte det var kul med ”mössorna” så där på svaj!

  3. 28 februari, 2013 17:43

    Oj – redan?!
    De är för go´a de där kissarna….

    • 28 februari, 2013 17:45

      När de väl kommer igång går det snabbt! Jag blir så glad när de slår ut, då vet jag att det är vår på gång!

  4. 28 februari, 2013 20:54

    OHHH äntligen vad härligt det känns sol vackert väder och det börjar spricka ut på träden Då kan man inte annat än bli glad.
    ha en fin fredag
    Kram meta

  5. 1 mars, 2013 11:00

    Härligt, i går berättde en vän till mig att hon hade sett snödroppar titta fram.
    Det är ju en av dom första vårtecknen. 🙂 (I Blekinge var det)

Kommentera

