Skip to content

Tisdagstema/imsy

12 februari, 2013

Temat idag hos Tisdagstema är VÄNTAN. Idag väntade jag på att nya träd skulle fällas så jag fick något att släpa och dra. Min bästa talang som skogsavverkare visade sig vara att ta kafferast…

imsy

imsy today…

Our World

 

7 kommentarer leave one →
  1. 12 februari, 2013 19:26

    Det är en bra talang! Vem tog fotot?

    • 12 februari, 2013 19:48

      Bonddrängen med sinne för äventyr i min smak tog kortet.

  2. 12 februari, 2013 20:50

    Låter som en tung väntan 😉 Att släpa och dra tunga träd i snö och kyla alltså då skulle även jag vara betydligt bättre på att fixa en kafferast. Trots att jag inte dricker kaffe 😉 Fin bild på dig där i kylan där du mumsar på något gott till kaffet 🙂

  3. 12 februari, 2013 21:22

    Bra jobbat du har ingen snöyra i alla fall som många av oss haft denna helg.det ser rätt skönt ut med fika i väntans tider.
    Ha en fin kväll
    Kram Meta

  4. 12 februari, 2013 21:26

    Härlig bild på väntan.

  5. 12 februari, 2013 23:12

    Kafferaster ska man många av. Det är god träning för kroppen att lyfta koppen!

Kommentera

