Skip to content

Idag gillar jag

7 februari, 2013

Dags för Torsdagstema I Like igen. Just nu på morgonen gillar jag den snö som gjort min utsikt vackert vit.

snö

8 kommentarer leave one →
  1. 7 februari, 2013 11:43

    Vitt och vackert!

  2. 7 februari, 2013 15:22

    Det är vackert att titta på men annars så räcker det med snö nu tycker jag.
    Ha en fin dag
    Kram meta

    • 7 februari, 2013 18:04

      Så länge den töar bort rätt omgående får den gärna fortsätta komma ett tag till för min del.

      Tack detsamma!

  3. 7 februari, 2013 17:23

    Klart att du gör! Det vita gör världen ren och vacker!

  4. 7 februari, 2013 18:05

    Precis! Men nu börjar det redan bli smutsbrunt igen…

  5. 7 februari, 2013 21:07

    Särskilt vackert när trädens grenar kläs i vita, krispiga froststjärnor!

  6. Anemonen permalink
    9 februari, 2013 10:53

    Jo det är vackert med snötäckt landskap. Jag föredrar dock sommar
    http://karingafallan.blogspot.se/2013/02/i-like-79.html

Kommentera

