Skip to content

Tidig morgon

2 februari, 2013

Halvmåne

Morgonen gryr och månen drar sig tillbaka. Klart och några minusgrader. Det ser ut att bli en vacker februaridag! Jag är glad att januari är över för denna gång, det är den månad jag tycker minst om av alla. Februari bjuder åtminstone på mera ljus även om den också kan vara kall.

En helt ny dag ligger framför mig. Lika spännande nästan varje morgon att se vad den för med sig!

 

2 kommentarer leave one →
  1. 3 februari, 2013 12:00

    En så fin gryningsbild med månen i avtagande. Strålande sol idag liksom igår, de lär väl bli fler och fler soldagarna!

    • 5 februari, 2013 09:34

      Jag testade att ta bilden i RAW-format. Måste ju lära mig redigera sådana också.

Kommentera

