Skip to content

Årslång julklapp

25 januari, 2013

I min brevlåda damp en välbehövlig och trevlig julklapp ner häromdagen: En årsprenumeration på denna tidning!

DigitalFoto

Tack du som förärar mig den! Jag är alldeles säker på att den ska komma till nytta!

 

3 kommentarer leave one →
  1. 25 januari, 2013 11:24

    Jag hade också turen att få en fototidning i julklapp. Det är kul att bläddra i dem och stimulera habegäret!

    • 25 januari, 2013 11:28

      Grattis till dig, då! Mitt habegär är förhoppningsvis mättat för ett bra tag framöver…

  2. 25 januari, 2013 15:03

    Jag hade den i många år, men ett tag samlades alla tidningar och tidskrifter på hög, så jag sa upp den. Den är trevlig att bläddra och läsa i, speciellt alla test och det är som BeBest skriver, man får behärska sig för alltid är det nåt som är så där väldigt väldigt bra och som man nästan tvunget skulle vilja äga.

Kommentera

