Skip to content

Anfall från yttre rymden

25 januari, 2013

Rymdanfall

Inte NASA, men väl imsy, har uppmärksammat hotet och anfallet från yttre rymden.  Värsta attacken gjordes mot Stockholms stadshus.

 

11 kommentarer leave one →
  1. 26 januari, 2013 07:00

    Vad i all världen?! Vad har du hittat för rolig redigeringsfunktion? Snyggt stadshus som kurar bakom regnskyarna!

    • 26 januari, 2013 07:44

      Det är ingen redigeringsfunktion. Detta är något jag lärde mig i senaste numret av DigitalFoto: Några droppar olja i vattten en bit över en bild. Jag hade ingen olja alls hemma, bara en burk tonfisk i olja. Oljan gick till experimentet och fisken fick bli middag – varma mackor, inte dumt alls! De små prickarna är luftbubblor i vattenkärlets botten.

  2. 26 januari, 2013 08:10

    Alltså en glasburk med vatten och lite olja över en bild?

    • 26 januari, 2013 08:20

      Precis just så enkelt! Och så roligt att experimentera med!

      • 26 januari, 2013 08:26

        Tack för att du påminner mig om att experimentera mera. Jag har glömt bort det!

      • 26 januari, 2013 08:32

        Leka bör man! Testa med olja i vatten du med! Lagom stillasittande inomhussysselsättning kalla vinterdagar!

  3. 26 januari, 2013 12:41

    … och jag som nyss läst att att vårt lands ÖB saknar resurser att stå emot ett angrepp som varar längre än en vecka och i så fall är det bara ett av fem viktiga kärnområden det gäller. Undrar om försvaret har räknat med såna här färgsprakande angrepp! Jag misstänker att ÖB och hela Generalstaben lägger sig platt direkt!

    • 26 januari, 2013 12:52

      Otur för dem att jag blev svårt sjuk precis när jag fått jobbet där!

      • 26 januari, 2013 13:46

        Där missade de något! 😉

      • 26 januari, 2013 14:29

        Jepp! Men jag fick ännu en chans att överlista värsta fienden av alla: Liemannen!

  4. 27 januari, 2013 13:25

    Och inte ett ord om saken i media! De har tagit över helt!
    Skrämmande!

    /Skvitt

Kommentera

