Skip to content

För oss som gillar snöflingor

24 januari, 2013

Jag ägnar mig åt ”projekt att odla frostrosor” och fann då en sida på nätet som visar vackra flingor i stora förstoringar och informerar om det mesta i snö- och isros/frostrosväg.

Kolla HÄR!

 

4 kommentarer leave one →
  1. 24 januari, 2013 19:57

    Det är så vackert med snöflingor! Har snabbkollat och ska kolla mer noga senare.

    • 24 januari, 2013 19:59

      Jag blev sittande länge. Så jag klarade mig från städningen idag igen!

      • 24 januari, 2013 21:59

        Det gör jag jämt. Det finns mycket man kan göra istället.

      • 25 januari, 2013 08:32

        Hahaha! Precis!!!

Kommentera

