Skip to content

Tåget som löpte amok

21 januari, 2013

Idag tog jag mig en titt när jag ändå passerade på tåget i Saltsjöbaden som löpt amok.

Today I had a look at the accidenttrain in Saltsjöbaden near Stockholm, Sweden.

Saltsjöbaden

Han som bodde i den mest trasiga lägenheten lät sig villigt intervjuas av pressen men kallade oss andra nyfikna för att ha en gammentalitet.

The press was also there. The men in red is the owner of the most damiged apartment. Poor guy…

Saltsjöbaden

Our World

3 kommentarer leave one →
  1. 21 januari, 2013 18:22

    Vad säger man. Många tankar. Nog är det konstigt om lägenhetsägaren inte förstår att ett tåg i ett hus är något som man kan tänkas vilja fotografera även om man inte är reporter. Hoppas att hon som råkade starta tåget snart blir människa igen. Hu!

    • 21 januari, 2013 19:03

      Ställer man upp på intervjuer med pressen kan man ju knappast ha något emot nyfikna människor tycker jag. Nåja, han får vänja sig för idag kom en hel skock med nyfikna pensionärer när jag lämnade området. Tåget står kvar tills nästa tisdag. Då ska det dras ut ur huset som riskerar att rasa samman på kuppen. Jag kan tänka mig att anstormningen av både media och allmänhet som vill bevittna spektaklet blir stor.

      • 21 januari, 2013 19:05

        Påpassligt av dig att fota det också! Det är ju nåt extraordinärt.

Kommentera

