Skip to content

Vårkänslor

10 januari, 2013

Igår fick björkarna vackert lila vårfärg! Talgoxarna kvittrade och blåmesarna flög par om par. Det gillar jag skarpt! Här är det ornäsbjörken som ståtar.

ornäsbjörk

6 kommentarer leave one →
  1. 10 januari, 2013 10:08

    Jag har också lagt märke till detta och det glädjer mig storligen.

  2. 10 januari, 2013 13:06

    Jag tror att de luras. Det är bara början på januari än.

  3. 10 januari, 2013 15:18

    Jag tror också dom luras 🙂

  4. 10 januari, 2013 15:49

    Åh! Såna tecken är härliga att se – men vi blir lurade! Det är ju inte ens mitten av Januari än. Men härligt är det 🙂

    Det var visst nån i landet som hade hittat snödroppar. Sen var det nån glädjedödare som påstod att bilden var fejkad :(.

    Skönt att du njuter av det du ser 🙂

    Kao

  5. 10 januari, 2013 17:42

    Det blir vår – om inte allt för länge! gillas

  6. 10 januari, 2013 23:13

    Vår i januari ???
    Ja ja – landet är ju avlångt…..
    Vore ju trevligt förstås!

Kommentera

