Skip to content

Visset

8 januari, 2013

Krya-på-dig-buketten jag fick före jul gläder mig än. Det tar emot att slänga något så länge någon form av skönhet finns kvar. Men nu har jag förevigat den på bild så den får ge sig av till blommornas paradis – av jord är du kommen…

2013 01 06_0291web

Fler blommor finns att se här:

http://nfmemes.blogspot.se/2013/01/nf-blo-ma-31-frost.html

5 kommentarer leave one →
  1. 4joyjoanne permalink
    8 januari, 2013 16:15

    an intriguing arrangement with wonderful colors!

  2. 8 januari, 2013 17:43

    My roses are open and yours is closed. Such a lovely color. I do not think I have ever seen one quite this shade. A wonderful macro shot. genie

  3. 8 januari, 2013 18:48

    Visst är det svårt att kasta buketter där det finns en liten gnutta av liv kvar. Mina brukar stå länge länge tills det nästan sprakar och dammar av dom…. Måste ju njuta så länge det bara går =)

  4. 8 januari, 2013 22:28

    Även det vissna kan vara vackert!

  5. 9 januari, 2013 19:45

    Jag håller med om att det vissna också är vackert. Jag har också svårt att kasta bort blommor.

Kommentera

