Skip to content

imsy som mobbad

6 januari, 2013

Här sitter jag helt fredligt och tittar på mina sommarbilder. Nöjd med fotona på nötskrikorna. Men vad får jag syn på??? Jo…

Nötskrikor

Där sitter de och spejar elakt på mig i smyg!

Nötskrikor

Sedan tar de sig till ett lite säkrare ställe och som synes pågår skitsnacket för fullt!

Jag känner mig förtalad, mobbad och KRÄNKT!!!

8 kommentarer leave one →
  1. 6 januari, 2013 11:03

    Vilka elakingar, de borde skämmas! 😉

    Kram

  2. 6 januari, 2013 11:48

    Haha, vilka bilder! Jag förstår att du känner dig förtalad, det är väl ingen måtta på vad de kraxar ur sig och dessutom får ryktet vingar!

    • 6 januari, 2013 16:47

      Hade jag varit kunglig så hade det åtminsotne varit människor som hållit på så där. Men djuren…! *snyftar hejdlöst*

  3. 6 januari, 2013 12:32

    Seså Imsy! Upp med hakan och torka tårarna nu! Jättefina foton ju! Jag tror de är stolta för att just du porträtterade dem! De kan fåglarna gott få förmedla tycker jag!

    • 6 januari, 2013 16:50

      Tro de? Jaha, i fortsättningen när jag väl ids gå ut med kameran kommer då fåglarna att flockas kring mig som de gjorde till han – vad han nu heter – i bibeln! Var det helige Franciskus månntro?

      • 6 januari, 2013 16:51

        Ja, helige Franciskus var det. Djurens skyddshelgon.

  4. 6 januari, 2013 23:13

    Sicka fräcka gynnare ;P
    Om de varit fiskar hade varit riktiga taskmörtar…
    God fortsättning på dig! Bara så du vet.. jag är på ditt lag mot alla kraxande fän.
    Kraaam från Mogi

Kommentera

