Skip to content

Strömstarar

4 januari, 2013

Jag tog mig en liten tur till Nyfors, Tyresö, idag. Där fanns trevliga strömstarar att plåta. Halkan var rent förskräcklig, jag kanade omkull flera gånger. Rena turen att jag inte hamnade i det brusande vattnet! Spikskor skulle behövas!

Nyfors

Båda slussportarna var öppna och dånet från forsen var öronbedövande. Jadå, jag är mycket nöjd med min dag!

 

2 kommentarer leave one →
  1. 5 januari, 2013 09:32

    Det är lätt att förstå att du är efter att ha fått med dig så fina foton och ännu har livet i behåll efter att ha färdats till hjuls och fots på glatt underlag.

  2. 5 januari, 2013 11:56

    Instämmer i BeBests kommentar! Det måtte ha varit härligt att umgås med strömstarar och brusande vatten. Den gyllene forsen skulle jag vilja se ett större foto av. Fin bildserie!

Kommentera

