Skip to content

Januari 2013

2 januari, 2013

Nu har jag knåpat ihop ett almanacksblad för januari 2013.

Januari 2013

Förhoppningsvis ska jag kunna hålla reda på datum och dagar åtminstone månaden ut! Om inte annat gör steglitsbilden mig på gott humör i kylan. Inomhuskylan, alltså!

 

9 kommentarer leave one →
  1. 3 januari, 2013 09:34

    Det vart ju fint.
    Men vad är det som trycker på bakifrån och petar ut över allt?

    Och så det där med kylan. Har dom inte kommit och fixat det än. Det är ju 2 år sedan du bad om det. Eller är det mer?

    Kram och god fortsättning i alla fall!

    /Skvitt

    • 3 januari, 2013 09:44

      Vi har ju år 2013 – 13 är oturstal så det är väl hotande faror som lurar där varje dag.

      3:e vintern, bara. Jag hörde igår skvaller om ekonomiska oegentligheter i denna del av fastighetsägarens region så någon kanske har stoppat min värme i egen ficka… Där osar det tydligen väldigt hett….

      Kram och tack detsamma!

      • 3 januari, 2013 10:29

        Om det är ackumulerad olevererad värme under tre år så lär det bränna rejält i den fickan. Han kan rent av råka bli kidnappad av något energibolag.

        Men skämt å sido, det där får du följa upp.

        Kram!
        /Skvitt

      • 3 januari, 2013 11:31

        Typiskt sådant spännande som jag gillar att snoka i!

        Kram igen!

  2. 3 januari, 2013 11:17

    Jag ser bara en stor svart ruta.

    • 3 januari, 2013 11:30

      Har du solglasögon på?

      • 3 januari, 2013 11:50

        Haha! Nej, men jag ser hur den ser ut där jag tittar efter nya inlägg, men hos dig svartnar det. Kolsvart. Du släpper inte in mig.

  3. 4 januari, 2013 03:25

    Nice blog right here! Additionally your site a lot up fast! What host are you the usage of? Can I am getting your associate hyperlink for your host? I want my web site loaded up as quickly as yours lol

  4. 4 januari, 2013 14:18

    Mycket fin. En sån skulle jag vilja ha. Med dina fågelbilder.

    Kao

Kommentera

