Skip to content

Nej, nej, nej, ta inte mej!

21 december, 2012

Rädsla

11 kommentarer leave one →
  1. 22 december, 2012 07:42

    Att inte äta… nej nej, Glufs glufs 🙂
    Allt gott till dej!

  2. 22 december, 2012 09:04

    Nej usch nej, inte den! Den tänker jag mobba!

    * udden fick ur ringen gå för ingen ville ha ‘nom *

  3. 22 december, 2012 12:25

    Det hjälpte inte att den vädjade, jag tog allihop i förra veckan. Fast det är förbjudet för mig. De slank ner en efter en när de nu inte hamnade på pepparkakshustaket som det var tänkt. Inte mådde jag bra efter det inte.

    • 4 januari, 2013 18:14

      Trist att inte kunna vräka i sig NonStop nonstop!

      • 4 januari, 2013 19:21

        Det borde vara förbjudet i lag att inte kunna göra det.

  4. 26 december, 2012 17:26

    Om jag skulle äta godis skulle jag antagligen ta den trasiga med ‘ögon’.
    Sån är jag. 😀

    God fortsättning och ett Gott NYtt År

    Kao

    • 4 januari, 2013 18:15

      Jag sparade ögonen och den gråtande munnen till sist. Men sedan kunde jag inte hålla mig längre…

      Tack detsamma, Kao!

      • 4 januari, 2013 18:43

        Tur man inte äter godis 😀

        Har aldrig gillat sött – enbart lite honung i teet.

        Ciao’
        Kao

  5. 5 januari, 2013 09:06

    Det är hemskt vad den glor anklagande på dig, han med de stora bruna ögonen. Eller är de uppspärrade av pur skräck?

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

