Skip to content

Skönhetsbehandling

20 december, 2012

blåmes

blåmesEn tufsig liten blåmes satt där och såg så vissen ut. Efter en rejäl skönhetsbehandling blev utstrålningen en helt annan!

NF Winged

18 kommentarer leave one →
  1. 20 december, 2012 11:20

    What a cutie, wonderful collage! Have a happy day!

  2. 20 december, 2012 11:57

    En trevlig bildsvit.

  3. 20 december, 2012 13:46

    Härliga bilder. McEnroe kallar vi dem här hemma 🙂

  4. 20 december, 2012 21:31

    Fina bilder! Vem behöver tv när man kan sitta och titta på fåglar?

  5. 20 december, 2012 22:42

    Aha, det är därför vi fluffar våra duntäcken, de värmer bättre då! Rolig bildserie på en söt fågel!

    • 4 januari, 2013 18:07

      *fluffar täcket* Kul att få ihop en sådan!

  6. 21 december, 2012 09:10

    Det är noga med att varenda litet dun ligger rätt och allt måste de ordna själva. Finns ingen frissa att flyga till för att få fjädrarna permanentade.

    • 4 januari, 2013 18:08

      De är mycket mer noggranna än jag är med min kalufs. Kanske dags att burra upp den lite…

  7. 27 december, 2012 14:21

    Fina fàgelbilder, jag har en hel del pà svanar som putsar fjädrarna, de var inte ens 3 meter ifràn mig… ☺ Sen nominerade jag dig för Versatile Blogger Award pà Paris en photographies… http://mariadesuede.wordpress.com/2012/12/26/versatile-blogger-award-ma-2eme-recompense/

    Hoppas julen var trevlig! Kram

    • 4 januari, 2013 18:10

      Det där med nomineringar till awarder är inte riktigt min grej. Sorry!

      Jul & nyår var toppen! Kram!

      • 4 januari, 2013 19:49

        Spela roll, för mig är det bara en fin gest… Att de uppskattar mig… Jag skapar väl nàgon artikel, men inte alla… Sen bryr jag mig inte om de som jag nominerar skriver en artikel, det räcker med ett tack för min del… Hur ska jag kunna välja nàgra bloggar, sà mànga olika stilar, ingen är bättre än de andra, bara annorlunda…

        Kram

      • 5 januari, 2013 11:02

        Skäms på mig: Jag glömde tacka dig! TACK rara Maria!!!

        Kram!

  8. 3 januari, 2013 23:27

    Mycket fin bildserie på en underbar liten fågel!

Kommentera

