Skip to content

Tisdagstema: Dyrbar

18 december, 2012

Det finns mycket som är dyrbart för mig – barn, barnbarn och sådant. Förutom det är närheten till all slags natur det jag uppskattar mest. Jag har förmånen att bo så allt är inom räckhåll – skogen, ängarna, storstaden och mest dyrbart av allt:

Torö

Närheten till havet!

Mer dyrbart finns att se hos TisdagsTema

5 kommentarer leave one →
  1. 18 december, 2012 12:58

    Fint illustrerat och tolkat – håller med 🙂
    http://fotochip.blogspot.se/2012/12/dyrbarast.html

  2. 18 december, 2012 14:11

    Den närheten har inte jag, jag får nöja mig med åar och sjöar. Men naturen är dyrbar, helt klart!

  3. 18 december, 2012 15:17

    Det bästa av alla världar alltså 🙂 Härligt!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  4. 18 december, 2012 17:57

    Närheten till havet är fantastiskt fint att ha och framförallt dyrt om man vill bo med den utsikten 🙂

  5. 19 december, 2012 21:56

    Vatten är fint och vilka krafter det finns i vatten…
    Ha det bra!
    Julkram Kakan

Kommentera

