Skip to content

Fångat ljus

17 december, 2012

Solen har varit bristvara i min decembertillvaro. En morgon bestämde jag mig för att fånga solljuset. Några fina bilder blev det innan solen behagade gömma sig i snöyra igen. Bilden är oredigerad. Det jag vill inspirera till är motljusets effekt på snön.

Decemberljus

NF_INS~1

6 kommentarer leave one →
  1. 17 december, 2012 13:10

    Motljus gillar jag, som bekant. Väldigt vacker och uppiggande bild!

  2. 17 december, 2012 15:46

    Det blir fina konturer. Bilden ser fin ut även på avstånd.

  3. 17 december, 2012 15:56

    Hej raring !

    Hej kompis !
    Kopierar svaret jag skrev till Inger :

    BS hej !
    Nä nu jädrar får det vara nog med sorg o bedrövelse. Imorse såg jag ett par program ” De obotbara ”, vilket handlade om 2 som fått cancer men besegrat den. Kan dom, så kan jag !!!!! Är inte mogen att lägga mig ner och självdö ännu.Det finns saker man kan göra för att förbättra immunförsvaret, strypa cancerceller av vilken typ det vara månde. Då väcktes ett hopp i mig som jag inte haft innan. Nu ska jag utarbeta en plan för hur detta ska gå till tillsammans med hormoner och cellgift, men jag tänker bli så bra jag kan.

    KRAMAR ♥

  4. skriveriet2 permalink
    17 december, 2012 18:01

    Läcker motljuisbild!

  5. 17 december, 2012 21:39

    Detta läckra foto ska jag ha i minnet! Just nu går det väl inte att göra något liknande men det kan komma fler snöfallsdagar efter jul.

  6. 19 december, 2012 00:15

    där fick du en lyckträff. Inte ofta man kan se det så där tydligt.🙂

Kommentera

