Skip to content

Fototriss/imsy

16 december, 2012

Tema denna gång: SPORT, FRITID, LEK

Eftersom jag har väldigt mycket fritid och leker mest hela tiden väljer jag sporten. Under många års arbete på Stockholmsområdets mest sektionsrika idrottsförening tog jag foton på allt möjligt slags idrottande. I sommar har jag ägnat mig åt sport som inte ingick i mitt arbete – motorsport av olika slag.

Båtrace vid Riddarholmen 2012

Det stora båtracet vid Riddarholmen, t.e.x. Det var mycket trevligt och spännande.

Mopedrallyt Lohärad 2012

En verklig upplevelse med mycket nostalgi var mopedrallyt i Lohärad. Vilka sköna fordon med ännu skönare förare!

Solvalla

Solvalla som för första gången gjorts om till motorsport istället för hästsport!

Mer motorsport hann jag med under 2012 men det är ju bara tre bilder vi får visa. Det som roade mig mest (svårt att avgöra) var att få vara delaktig i en hemlig kontroll under Midnattssolsrallyt. Och så att träna på snabb sportfotografering, förstås!

fototriss

 

 

8 kommentarer leave one →
  1. 16 december, 2012 10:43

    Härliga bilder och fint trissat på temat!

  2. 16 december, 2012 11:17

    Härliga och fartfylla bilder i din fina triss!
    Ha en bra dag!

  3. 16 december, 2012 12:11

    Du är företagsam, du Imsy! Kul med alla fartsporter. Mellanbilden gillar jag mest, just för nostalgin.

  4. 16 december, 2012 13:33

    Trevligt hopsatt triss i sport!
    Mellanbilden coolast….🙂

  5. 16 december, 2012 19:51

    Båtrace på Riddarfjärden, mopedrally i Lohärad och bilar på Solvalla ! Det var en riktigt fartfylld triss du fick ihop😉

  6. 16 december, 2012 22:28

    Mittenbilden är hur skön som helst.
    Den typen av motorsport kan tom jag tycka är ok. Annars kör jag hellre själv än tittar på andra.
    Snygg triss.

  7. 17 december, 2012 17:40

    Mopparna i mitten var trissens höjdare.🙂

  8. 17 december, 2012 17:43

    Vilka härliga bilder….bra trissat…=)

    Kram Ninni

Kommentera

