Skip to content

Värmande i vinterkylan

15 december, 2012

I snö och ruskväder kom ett blomsterbud och knackade på min dörr igår kväll.

Blombukett

Nyfiken öppnade jag det stora paketet och fann denna vackra bukett plus ett paket med praliner – glögg och kardemumma.

Tack B! Det var precis vad jag behövde i min frusna tillvaro!

 

3 kommentarer leave one →
  1. 15 december, 2012 14:04

    Åh, så vacker och vilken fin gest från någon som vet vad du behöver i din permafrostlägenhet.

  2. 15 december, 2012 14:16

    Men, vilken glad överraskning! Sånt värmer verkligen!
    Varm kram får du från mig.

  3. skriveriet2 permalink
    17 december, 2012 09:26

    Vilken fin gest från B!

Kommentera

