Skip to content

Kvistigt hjärta

26 november, 2012

Jag tycker om att titta på vad trädens kvistar bildar för mönster.

Detta hjärta finns i oxeln utanför mitt fönster. I oredigerat skick ser det ut så här:

Mer inspirerande foton finns att se hos Nature Footstep´s Inspiring photography.

9 kommentarer leave one →
  1. 26 november, 2012 15:38

    Tumme på den!
    Vi gick en meditations”kurs” här i våras och då sa hon att det alltid finns ett ansikte om man tittar på trädkronornas bladverk. Får nog kika lite mer 🙂

    • 26 november, 2012 15:49

      Tack suttecity! Min blick dras alltid till det där trädet utanför mitt vardagsrumsfönster. Ständigt det jag nya figurer som kvistarna bildar. När jag gick i grundskolan var alla mina lärare konstnärer också – de uppmuntrade mitt dagdrömmeri som det hette på den tiden. De insåg att mitt fönstertittande stärkte min koncentration – jag missade ingenting på lektionerna. Kika är viktigt!!!

      • 26 november, 2012 16:08

        Smarta lärare! Ja det är nyttigt att låta fantasin flöda och se nya saker i det som finns omkring oss. Det har onekligen gett resultat för din del!

  2. Carol Ann permalink
    26 november, 2012 16:59

    Very nice. I like

  3. 27 november, 2012 11:18

    Läckert! Men jag tror att jag föredrar det oredigerade!

    • 27 november, 2012 20:49

      Kul att leka lite. Men det oredigerade gillar jag också mest.

  4. 29 november, 2012 20:49

    lite som att kolla på moln. 🙂 Snyggt gjort.

  5. 6 december, 2012 13:39

    Naturens spratt,kanske.

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

