Skip to content

Namnam

22 november, 2012

 

7 kommentarer leave one →
  1. 22 november, 2012 20:18

    Systerdottern och hennes bästis hittade en fågel som låg och kippade efter andan och tjutande hämtade de bästisens pappa som gjorde en ”heimlisch” och popp så kom det upp ett rönnbär! Kom att tänka på det när jag såg bilden. Lika fin bild som vanligt från ditt öga och kamera!

    • 22 november, 2012 20:23

      Det förvånar mig inte att de sätter bären i halsen. Den här fågeln slukade det hårda oxelbäret helt och verkade ha svårt att svälja ner det.

      Tack för berömmet, Suttecity!

      • 22 november, 2012 20:29

        Heter du Imsy på instagram?

      • 22 november, 2012 20:31

        Nej. Det finns en Imsy i Kina sedan länge och nyligen ett företag i Sverige med samma namn.

  2. 24 november, 2012 19:01

    En sån namnmambild vill jag också ha – var hittar man dem?

    • 24 november, 2012 19:03

      Det är bara att titta ut genom mitt vardagsrumsfönster!

      • 24 november, 2012 19:07

        Jag får nog komma på besök!

Kommentera

