Skip to content

I min dotters hage

13 november, 2012

Nja, egentligen är det inte min dotters hage men den ligger precis invid hennes hus. Fri utsikt från huset ger mig många fina bilder. Nu tränar jag ju på att lära mig Photoshop lite bättre så…

Olvonen har jag hittat i Tyresö, annars är allt från hagen. Örnar, rävar, tranor m.m. får vänta på sin tur – det hade blivit för gyttrigt att klämma in dem på samma bild.

Vad hästarna bråkar om? Jo, unghästen hade hittat en mumsig grästuva. De äldre blev avundsjuka och jagade bort unghästen med bett och bråk. Mäh! Bråka om en liten grästuva när den enorma hagen är full av gräs!!!

 

11 kommentarer leave one →
  1. 14 november, 2012 09:54

    Haha, dubblerade hästar och fågelstora fjärilar! Rolig bild med de kivande hästarna!

    • 14 november, 2012 15:35

      Jag kanske borde försöka göra någon tjusig pastellfärgad bild med änglar och sådant men det är liksom inte min stil. I vart fall gör jag framsteg i Photoshopandet!

  2. 15 november, 2012 08:39

    Har du fotat änglar?!

    • 15 november, 2012 08:45

      Mjäeee, inte än. Men försöker ju naturligtvis!

      • 15 november, 2012 08:48

        Och då i luften förstås.

      • 15 november, 2012 09:04

        Det är klart – i underjorden befinner de sig väl knappast…

  3. 15 november, 2012 10:16

    Men de skulle kunna smyga omkring på marken… men du ska förstås fånga dem i flykten, det är du ju bra på!

    • 22 november, 2012 20:17

      Klart jag ska fånga dem i flykten! Fattas bara annat!!!

  4. 22 november, 2012 08:21

    Snyggt jobbat i shopen!

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

