Skip to content

Sysselsättning

7 november, 2012

Onsdagstemas tema idag är SYSSELSÄTTNING. När jag besökte min dotter med familj på oktoberlovet förra veckan hade jag tänkt sysselsätta mig med att elda upp lite pappersskräp i eldtunnan. Barnbarnet hann före så jag fick nöja mig med att fotografera tilltaget istället. Och agera brandvakt.

Mer vad folk sysselsätter sig med finns hos Onsdagstema

 

6 kommentarer leave one →
  1. 7 november, 2012 12:10

    Elda är alltid kul 🙂 Fascinerande i alla generationer!

  2. 7 november, 2012 15:04

    Är det så det går till. Trodde papper gick till återvinning 😕 Men det här är väl kanske också bra. En fin bild blev det och att elda kan ju vara mysigt också. Om man nu inte andas in för mycket av den tunga röken 😉

  3. 7 november, 2012 16:23

    En sysselsättning som är nödvändig ibland.

  4. 7 november, 2012 21:09

    Alltid så kul för barn att elda – ja även för vuxna :-))

  5. 8 november, 2012 11:55

    Så kan man hålla sig sysselsatt och varm samtidigt. Jag skulle behöva en eldningstunna.

  6. 13 november, 2012 03:01

    Herlig øyeblikksbilde med god varme i 🙂

Kommentera

