Skip to content

Eldmonster

5 november, 2012

När jag var liten brukade jag sitta länge och låta fantasin skena iväg av de figurer som visade sig vid eldning i öppna spisen. Nu låter jag kameran fånga figurerna på bild. Här har den hittat ett par läskiga monster!

Firemonsters.

7 kommentarer leave one →
  1. 5 november, 2012 17:31

    Ska du visa sådana otäcka bilder så vågar jag ju inte gå in på din blogg!🙂

    Skämt åsido, det är en fantastisk bild.

    Kram!
    /Skvitt

  2. 5 november, 2012 19:26

    Vackra monster, Imsy! Jag fotade också eld för några veckor sen, men tyckte inte att resultatet blev bra.

  3. 5 november, 2012 20:14

    Va? Jag ser inga monster, men en fin bild ser jag iaf!

    Örnkram ♥

  4. 5 november, 2012 22:07

    Häftigt! och de ändrar sig hela tiden

  5. lindyloumacinitaly permalink
    6 november, 2012 16:36

    Calling by from NF Inspiring Photography, this is very clever, love it.

  6. 6 november, 2012 23:31

    jag tyckte också det såg ut som ansikten. Särskilt den högra.🙂

  7. 12 november, 2012 15:53

    Intriguing!!!

Kommentera

