Skip to content

Fototriss – jag gillar

31 oktober, 2012

Jag gillar bättre sent än aldrig så nu knåpar jag ihop söndagens Fototriss där temat var/är JAG GILLAR….

Det har väl knappast undgått någon att jag är en riktig gottegris….

Sådant här gillar jag verkligen! Det kunde gärna finnas fler sorter där…

Gamla grunkor gillar jag också.

Den här gamla mangeln gör sig väldigt bra i frostnupet skick.

Fotografera vilda djur gillar jag extra mycket.

Som den här räven som inte raskar särskilt fort med morgonsol i blick.

Vad andra gillar kan man se hos

4 kommentarer leave one →
  1. 31 oktober, 2012 12:16

    Jag gillar samma saker, men godis försöker jag att ransonera.

  2. 31 oktober, 2012 20:12

    Jo, jag gillar detta, särskilt den fina räven…

    ”Den spanska räven rev en annan räv…” Men en örn tog en rysk räv…😉

  3. 1 november, 2012 17:46

    After Eight är ju bara så goooda😉 Den där mangeln gör sig fin i frostig skrud, den äe ganska avanserad, man kan ställa trycket på valsarna. Och rävar är så vackra tycker jag🙂 Fint trissat!

  4. 1 november, 2012 19:46

    Den översta bilden ser jag inte. Men den rostiga mangel är mer än vacker! Och räven, den står och tänker ut dagens bus!

Kommentera

