Skip to content

Mardrömslikt landskap

22 oktober, 2012

Det finns en liten kurs på Moderskeppet.se där man kan lära sig hur man gör om en bild till ett mardrömslikt landskap. Jag testade med Tyresö slott och en infogad måne.

Mitt tålamod att följa hela kursen och göra precis som jag skulle räckte inte till. Så resultatet av mitt Photoshopande blev sisådär. Men roligt hade jag!

Fler inspirerande foton finns hos NatureFootstep:

 

3 kommentarer leave one →
  1. 22 oktober, 2012 23:17

    hihi, men det är ju roligt som gäller.🙂 Du hade väl inte fått till det kusliga men annars ser det fint ut.

    • 23 oktober, 2012 10:15

      Jag får träna på kuslighet i umgänge med barnbarnen. De är bra på sådant – särskilt så här i Halloweentider!

  2. 23 oktober, 2012 23:42

    Lite sagostämning blev det!

Kommentera

