Skip to content

Shit – äntligen kitt

16 oktober, 2012

I över två års tid har jag tjatat på hyresvärden att glasrutan på min balkongdörr håller på att ramla bort eftersom det knappt funnits något kitt kvar som håller fast den. Idag kom ett par raska gossar och tittade på min ruta. ”Du borde ha ringt om det här för länge sedan – det är rena turen att rutan inte ramlat bort!”

Hmmm….

Snabbt och effektivt hackade de nu bort det lilla gamla torkade kitt som fanns kvar och smetade dit nytt.

Det lär ju bli mindre fönsterdrag i mitt sovrum men inte lika spännande när stormarna viner. Nu lär nog rutan sitta kvar i alla väder.

 

6 kommentarer leave one →
  1. 16 oktober, 2012 17:36

    Äntligen!

    • 16 oktober, 2012 17:43

      Jag tror knappt det är sant!!! Är där och petar hela tiden!

      • 16 oktober, 2012 22:30

        Draget i sovrummet nästan helt borta! Halleluja!

  2. 17 oktober, 2012 11:17

    Livet är fullt av överraskningar och ibland slinker det även igenom en positiv! 🙂

  3. 17 oktober, 2012 19:03

    Under sker! Tänk att du slipper draget nu!

  4. 19 oktober, 2012 01:54

    skönt ÄNTLIGEN

    Hemikram

Kommentera

