Skip to content

Inspirerande foto

15 oktober, 2012

Måndag är tid för inspirerande foton hos NatureFootstep.

Min Nikonkamera har en tendens att hoppa över till inställningen ”soft” när den behagar. Inte så kul alla gånger men här vid havet tycker jag det blev riktigt lyckat!

8 kommentarer leave one →
  1. 15 oktober, 2012 18:21

    Riktigt njutbar bild! Får mig att längta till sommaren igen…🙂

    • 16 oktober, 2012 10:59

      Denna strand är så fin alla årstider. Jag åker ofta dit. Och bara njuter!

  2. 15 oktober, 2012 21:05

    Et vakkert og inspirerende bilde!

    • 16 oktober, 2012 10:59

      Smått suddiga bilder är inte alltid helt fel…

  3. 16 oktober, 2012 10:15

    Hihi,- det er ikke så greit når elektronikken gjør som den vil,- men her passet det jo flott med den litt ”softe” looken! Nydelig bilde!🙂

    • 16 oktober, 2012 11:01

      Det är ju tur när det suddar sig bara i naturen. Som här. Jag måste försöka ta det lite lugnt och se vad kameran hittar på… Tack!

  4. 16 oktober, 2012 10:38

    hm, trodde jag hade kommenterat här.😦 Visst är stränder inspirerande. I alla väder. Det ser blåsigt ut i trädtopparna men inte på vattnet. 🙂

    • 16 oktober, 2012 11:04

      Jag tror också jag kommenterat lite varstans och så visar det sig att det hade jag inte gjort, nej. Det var en alldeles vindstilla dag. Träden är lutar sådär pga vindpina från havet. Martallar kallas det för.

Kommentera

