Skip to content

Vandrarhem imsy

29 september, 2012

Mitt hem har varit som ett vandrarhem hela våren och sommaren. Folk in, folk ut, madrasser överallt. Nu verkar folkströmmen vara över så idag stängde jag vandrarhem imsy och gjorde om mitt hem till ett alldeles vanligt och trivsamt (nåja…) hem.

Ute öser regnet ner ikväll. Jag tycker faktiskt det är mysigt! Gillar ljudet av droppar mot balkongräcket! Ser på SMHI:s radar att ännu kraftigare regn är på väg. Har jag tur får jag äntligen se åskblixtar – det har varit dåligt med det för mig i sommar.

Lika ståtligt blixt och dunder lär det väl knappast bli som avslutningsfyrverkeriet efter bilracet på Solvalla förra lördagen! Det var FYRVERKERI, det!

I morgon får det gärna vara fint väder igen! Vill ut och fotografera hösten!

6 kommentarer leave one →
  1. 29 september, 2012 20:44

    Jag minns när jag arbetade àt Volvo lastbilar, vi blev bjudna till Mantorp varje àr för att se Truck Race, imponerande att se lastbilarna användas i tävling, inte bara pà TV. En VOLVO-WHITE, en svensk pilot (som chaufför heter i tävlingsform), vid starten startade normalt, förutom att hytten föll av chassit. Synd att man inte hade en kamera dà…

    Örnkram

    • 29 september, 2012 21:10

      Uj så spännande! Det hade varit kul att se en bild på det! Bra att du har kamera nu i allafall så vi får se dina fina bilder!

      Kram!

  2. 29 september, 2012 20:50

    Tomt var det här!

Kommentera

