Skip to content

Himla fin dag

29 september, 2012

Gårdagen blev himla fin. Jag hade födelsedag och fick en himla fin bukett blommor.

Jag hjälpte en totalt datorokunnig människa med diverse ärenden på internet. Som tack för hjälpen fick jag en bukett blommor till. Himla fint!

Den nedgående solen gjorde kvällsmolnens snabba flykt himla fin!

Det var en himla fin dag!

12 kommentarer leave one →
  1. skriveriet2 permalink
    29 september, 2012 09:29

    Fina blommor och härliga moln. Vi hade också läckra moln på himlen igår eftermidag. Ett av dem, det häftigaste, finns på bild i min blogg Allt mellan himmel och jord (passar ju ett moln, haha) i http://www.icakururen.se. Jag tar och kopierar det inägget hit till min blogg i WP också. Titta gärna!

    • 29 september, 2012 09:57

      Jag tittade in i din icakurirenblogg igår men hann inte kommentera. Just nu har jag inte tid heller att titta in någonstans – jag åt ett par rejäla bitar toscatårta till frukost och fick en rejäl rivstart på dagen. Måste se till att göra lite åt hemmet innan energin försvinner.

    • skriveriet2 permalink
      29 september, 2012 10:07

      Det blev inte kopia. Det blev en liten omarbetad variant. Den är länkad till FB också. Toscatårta till frukost? Ja, gott är det i alla fall.

      • 30 september, 2012 08:17

        Äter aldrig du toscatårta till frukost?????

  2. 29 september, 2012 09:29

    Grattis, lite för sent… Fin bukett…

    Intressanta moln, det är ju intressant att se alla dessa olika former.

    Örnkramar ♥

    • 29 september, 2012 09:59

      Tack Maria!

      De där molnen susade förbi på bara en kort stund. Himlen brukar inte ändra sig så mycket på så kort tid. Häftigt var det att beskåda!

      Kram!

  3. 29 september, 2012 09:45

    Så himla mycket grattis till dig då, Imsy! Himla fina bilder på blommor och himlar!

  4. 29 september, 2012 09:56

    Rena Himlaspelet ju!
    Mycket tjusig bukett därtill!

    • 29 september, 2012 10:02

      *himlar med ögonen* Du är så himla rolig, BeBest! Gillar din humor himla mycket!
      Blommor är jag inte bortskämd med så det gillar jag ju himla mycket! Fina blommor att fotografera – det hjälper inte att jag rensar bort örnbilder, fyller ju på med annat direkt!

  5. 29 september, 2012 11:43

    Grattis på födelsedagen, Imsy.

Kommentera

