Skip to content

Örnar

27 september, 2012

Visst är det kul att ha kunnat fotografera så många örnar i år men min hårddisk sprängs nästan av alla örnbilder så nu rensar jag flitigt.

Naturligtvis kan jag inte låta bli att leka med fotona innan jag kasserar dem för gott! Leka bör man…

6 kommentarer leave one →
  1. 28 september, 2012 07:06

    Vad du kan, Imsy! Men att alla dina bilder är örnar tvivlar jag på, du har nog bara satt dit en prick eller så. Hmm.

    • 30 september, 2012 08:19

      Schhh…! Fast egentligen tror jag att du behöver investera i glasögon…

      • 30 september, 2012 08:28

        Om det räckte med det. Jag tror att jag behöver ett nytt huvud.

      • 30 september, 2012 08:42

        Jag är den där hjälpsamma typen men mitt huvud är inte tiptop. Annar skulle du gärna fått det!

  2. 28 september, 2012 11:11

    Kul idé!

    • 30 september, 2012 08:19

      Städa tycker jag inte är kul – måste ju få det lite roligt för att det ska bli gjort!

Kommentera

