Skip to content

Städar

18 september, 2012

Jag har fått ett flitigt ryck och gör en lite mer omfattande höststädning. Men bra att ingen övervakar mitt arbete…

… för jag hamnar ju stup i ett vid datorn och mina foton…

Nåja… Har faktisk rensat bort flera GB med mindre lyckade foton från hårddisken som nu genomgår en diskfragmentering.

Uppdaterat:

Naturligtvis sprack det med städningen denna gång med. Jag fick för mig att åka till Tyresö slottspark och leta efter hösten…

 

No comments yet

Kommentera

