Skip to content

Expert i konkurs

18 september, 2012

Expert har lämnat in konkursansökan. Är det någon som är förvånad?!!!

http://www.expressen.se/nyheter/elkedjan-expert-har-ansokt-om-konkurs/

 

 

7 kommentarer leave one →
  1. 18 september, 2012 20:22

    Jag vet inte, men Expert finns ju även här… Men det finns ju andra som har bättre priser…

    • 19 september, 2012 10:18

      Det är tydligen bara Sverige konkursen berör…

  2. 19 september, 2012 09:53

    Det är kostsamt att försöka finta bort en förståndig kvinna!😉

  3. 19 september, 2012 10:14

    Du fick dem på fall!

    • 19 september, 2012 10:19

      Visst! Nu får väl JAG kalla mig BeBest istället för han där ovan ^!

  4. 21 september, 2012 14:59

    Nja jag är alltid lika förvånad när gamla svenska företag går i konkurs. T ex Duka. Jag kunde inte tro det. Enligt mig har Duka alltid varit bättre än Cervera etc men det var väl så att priserna bara var för de välbeställda… (jag hade inte råd att köpa allt snyggt jag ville ha t ex) och då minskar ju kundkretsen…

    Vdg Expert så försökte jag göra en liten undersökning om var man skaffar den bästa fotoboken för priset. Och det kan jag säga att det är Fuji och Fotoklok.
    För Expert ville ha 250:- för en liiiten, pocket”inbunden” (pressad) A5-storlek med hemsk papperskvalitet. Det kunde de inte konkurrera med. T ex.

    Tänkte just på ordet konkurrera – vs. ordet konkurs. Hmm..

Kommentera

