Skip to content

Fototriss/imsy

16 september, 2012

Temat hos Fototriss idag är HIMMEL.

Dagens himmel är en sådan där ”tråkig” himmel som inte bjuder på något egentligt blickfång.

Något bättre var himlen i fredags kväll. Snabba gula molntussar färdades i snabb fart förbi de nästan stillastående högre isblå milnen.

Bäst tyckte jag om torsdagshimlen då en havsörn svävade omkring ovanför Granängsringen. Jag satt på balkongen och tog många foton av pippin.

Fler himla fina himlar fins att se hos

8 kommentarer leave one →
  1. 16 september, 2012 10:00

    Wow vilken läcker himmel med havsörn i sig! Fredagshimmeln var dramatisk 🙂

  2. 16 september, 2012 10:12

    Snyggt trissat!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  3. 16 september, 2012 10:27

    Hej.
    Tack för inspirationen och tipset, nu är nästan alla fönster putsade – har bara övervåningen kvar, men en ny skrapa. Det gick bättre att putsa men lite ränder blev det allt:)
    Vilken härlig Fredags himmel.

    Ha det så bra.
    /Anette

    • 16 september, 2012 11:17

      Hej, kul att du hör av dig!!!

      Nu sitter jag febersjuk hemma och tittar ut genom mina egna smutsiga fönster. Så fort jag blir kry nog får det bli projekt fönsterputsning! Moderna fönsterskrapor verkar inte vara någon vidare bra kvalitet på! Men kanske är det bara träning du behöver för ett lyckat resultat! Det gäller att inte ta i för hårt…

      När jag kryat på mig ska jag visa några av fotona jag tog när jag smög omkring där i dotterns trädgård. Det händer så mycket WOW där nere i hästhagen.

      Trevlig söndag!

  4. 16 september, 2012 10:50

    Vilken himla bra himlatriss…fina himlar alla tre…blått är bättre än grått eller hur? Idag är himlen inte lika vackert blå minsann.
    Kram

  5. 16 september, 2012 14:28

    Fina, den i mitten blev min favorit

  6. 16 september, 2012 20:55

    Vilken magisk himmel i mellanbilden! Men alla himlar är bra, kan tro att det är en njutning att fota örnar. Suck.

  7. 17 september, 2012 14:43

    Snygga bilder – jag gillar mittersta – den är vackert fjäderlik. Snyggt!

Kommentera

