Skip to content

Plask

12 september, 2012

Onsdag visar vi vatten hos NatureFootstep.

Förra veckan for jag till Torö för att testa systemkameran på högre vågor.

Passade också på att se om pol-filtret kunde göra innehållet i vågorna synligt. Tycker det gick skapligt!

Torö island, Sweden.

 

9 kommentarer leave one →
  1. Dotter permalink
    12 september, 2012 17:56

    Vilka fina bilder!!Dem kan jag titta på länge!Kram

    • 12 september, 2012 18:02

      Jag föreslår att vi åker och tittar på vågorna i verkligheten! Hundarna kan följa med… Kram tebax!

  2. 12 september, 2012 20:25

    Där plaskade det allt, här är det endast La Seine och kanalerna som plaskar pga bàtarna…

    Örnkram

  3. 12 september, 2012 22:33

    Gillar vågor och dina bilder.

  4. Dotter permalink
    13 september, 2012 07:35

    Ja,det vore trevligt mamma!Ett tag sen vi sågs nu….vi får planera in en dag eftersom jag bara är ledig 2 dagar i veckan just nu.Kram

  5. 13 september, 2012 10:08

    Är det havsutsikt med dusch?
    Kram!
    /Skvitt

  6. 13 september, 2012 11:50

    Verkligen vackra vågor – vågat värre! Jodå, jag är avis även på dessa, särskilt då de två översta. Jag känner att jag är för begränsad, rör mig för lite av olika skäl. Kul att då få se dina bilder, de väcker en längtan!

    • 20 september, 2012 17:27

      Jag har ju turen att bo så jag har ”allt” inom nära räckhåll. Mycket kan jag plåta bara genom att sitta på rumpan i bilen.

Kommentera

