Skip to content

Flirtig

3 september, 2012

Nature FootStep vill ha bilder som inspirerar varje måndag.

Kolla den här tjejen så flirtig hon är! Flirting girl. Pretty woman… Antingen inspireras du nu att börja flirta hej vilt eller också att titta lite extra på vad naturen har att visa upp!

Mer inspiration här

 

4 kommentarer leave one →
  1. 3 september, 2012 22:06

    Tja här regnar det igen…

    Inspirerande bilder? Tja, jag fann en spindel, ganska stor pà en av kartongerna, jag ids inte döda en spindel, utan släpper den alltid i det fria sà den kan finna ett jaktomràde. Det kanske vore en inspirerande bild att fota mig dà jag släpper en spindel… Vem vet?

    Örnkramar ♥

  2. 5 september, 2012 12:38

    Haha! Hon ligger där med utsträckta armar – kom in min famn! Jag gillar de där grå grenbitarna som ligger och dräller här och var, det bildar ofta vacker naturkonst om man tittar nära.

  3. 5 september, 2012 23:09

    förr i tiden kunde den ha blivit en docka. 🙂

  4. 17 september, 2012 04:27

    Thank you for your thoughtful present of having written this article. The message seems to be given to me specifically. Our son also had a lot to learn from this – though he was the individual that found your site first. Most of us can’t imagine a more superb present than a gift to encourage that you do more.

Kommentera

