Skip to content

I Like

30 augusti, 2012

Jag gillar de färger som nu börjar visa sig i naturen med böndernas hjälp.

7 kommentarer leave one →
  1. 30 augusti, 2012 04:39

    Inte svårt att förstå varför du gillar det! Vacker bild!

  2. 30 augusti, 2012 07:30

    Så vackert!!! Särskilt dimmiga morgnar, när solen är på väg….

  3. kramgoaullis permalink
    30 augusti, 2012 08:43

    Vacker bild Imsy.Den väcker härliga associationer till min älskade årstid hösten…Som nu redan tycks vara här, till min glädje och tyvärr mångas förtret..

    *mysiga höstkramar*

  4. 30 augusti, 2012 09:20

    Absolut underbara färger i ditt foto!

  5. 30 augusti, 2012 10:37

    Åh, jag kan riktigt känna hösten i Sverige här i SIngapore i din bild, precis så som det är och jag minns! GILLAR!

  6. 30 augusti, 2012 12:46

    Även jag gillar de färgerna. Höste är sagolik speciellt om det blir soligt sk brittsommar.
    http://karingafallan.blogspot.se/2012/08/i-like-56-gammalt.html

  7. 30 augusti, 2012 20:57

    Det går inte att förneka längre. Det är höst som du har fångat in på bild. Vacker bild.

Kommentera

